loading...

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / صنعت امنیت

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازدید : 241
دوشنبه 10 آذر 1399 زمان : 14:57

خلاصه: اپلیکیشن کتاب قرمز یک اپ تجارت اجتماعی محبوب چینی است که موفق به ساخت یک جامعه کاربری سودمند متقابل و به همراه آوردن یک تجربه خرید خوب برای کاربران شده است.

(Xiaohongshu ) کتاب قرمز یک اپلیکیشن موبایل تجارت اجتماعی محبوب چینی است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده و بر طبق گزارشات China Daily در حال حاضر بیش از ۳ میلیارد دلار ارزش دارد. این اپلیکیشن زنان بین ۱۸ تا ۳۵ سال علاقه‌مند به محصولات مد و زیبایی را هدف قرار داده است.

اپلیکیشن کتاب قرمز به کاربران اجازه می‌دهد که محصولات را جستجو کنند، بخرند و در مورد آنها نقد بنویسند، تجربیات خرید خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و همچنین محصولات به اشتراک گذاری شده توسط جامعه در خارج از کشور را کشف و خریداری کنند.

کاربران اپلیکیشن می‌توانند با جامعه بوسیله ارسال بررسی‌های مفصل در مورد محصولات یا سبک زندگی بر مبنای محصول و نکات مربوط به مد با استفاده از عکس، ویدئو و متن مشارکت کنند. مطالب در خصوص موارد به خصوص اغلب شامل تگ‌هایی با اطلاعاتی در مورد قیمت، برند و منطقه خرید (حتی تا فروشگاه دقیق آن) می‌گردند. مطالب محصولات با پلتفرم خرید کتاب قرمز پیوسته شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از یک مطلب اجتماعی تا خرید یک محصول را مورد بحث قرار دهند.

اپلیکیشن کتاب قرمز

جامعه و راحتی کلیدهای اصلی اپلیکیشن کتاب قرمز

حالا اپلیکیشن کتاب قرمز ۱۷ میلیون کاربر زن دارد و این تعداد در حال رشد است. بنابراین، چه چیزی آن‌را محبوب می‌کند؟

در بررسی مستقل انجام شده ما، آزمون قابلیت استفاده کیفی زندگی آنلاین در شانگ‌های چین برگزار شد و ما از ۵ کاربر وفادار اپلیکیشن کتاب قرمز (همگی زن بودند) که ارزش آن‌ را داشتند سوال پرسیدیم. ۳ دلیل اصلی مشترک بین تمامی این کاربران بدون رعایت اولویت خاصی به شرح زیر می باشد:

  • محتوای مشروع و جامع، که توسط جامعه بزرگی از کاربران پلتفرم ایجاد و نگهداری شده است.
  • راحتی در خرید آیتم ها بحث شد
  • دسترسی به محصولات خارجی با قیمت پایینتر.

چین یکی از بزرگترین مصرف کنندگان محصولات لوکس در دنیا است. بسیاری از محصولات خارجی که به چین آورده می‌شوند شامل هزینه‌های هنگفت گمرکی می‌گردند. اپلیکیشن کتاب قرمز با یافتن منابع محصولات از فروشندگان خارجی و انبار کردن آنها در مناطق تجارت آزاد که مشمول هزینه‌های گمرک نمی‌گردند و توزیع مجدد آنها به مشتریان چینی این فرصت را هدف قرار داده است. این پلتفرم همانند یک واسطه عمل می‌کند و برای خریداران در اپلیکیشن کتاب قرمز دسترسی به محصولات متنوع خارجی با قیمت نسبتاً پایین را فراهم می‌کند.

اگر چه دسترسی به محصولات خارجی با قیمت‌های پایین‌تر یک مزیت مهم برای کاربران اپلیکیشن کتاب قرمز است، ولی در این مقاله ما بر روی دو دلیل نخست در لیست فوق و دلیل اینکه چرا این موارد باعث افزایش وفاداری مشتریان شده اند تمرکز کرده‌ایم.

یک جامعه با محتوای قانونی و جامع

همانگونه که شرکت کنندگان در آزمون در خصوص ذهنیت و جامعیت محتوای اپلیکیشن کتاب قرمز بیان داشتند، ما آزمایشات بیشتری انجام دادیم تا متوجه شویم که چه چیزی بیشتر آنها را جذب نموده است. دو عامل اصلی که باعث شده تا محتوای اپلیکیشن کتاب قرمز، بیشتر کاربران را جذب کند عبارت است از : حس اجتماعی و اعتماد به معتبر بودن محتوا و محصولات.

حس اجتماعی

خرید کردن یک فعالیت اجتماعی است. سال‌ها است که ما در سری گزارشات تجارب کاربران تجاری به جنبه‌های اجتماعی خرید و چگونگی اثر آن‌ها در خریدهای آنلاین اشاره نموده‌ایم. خریداران آنلاین با دوستان و خانواده‌شان در مورد خریدهای آینده و توصیه‌ها و نظرات پیش از خرید یک محصول صحبت می‌کنند. بررسی‌های محصولات آنلاین جنبه مهم خرید هستند: خریداران بررسی‌های قوی که شامل جزئیاتی در مورد منتقدین و عکس‌های محصولات مورد استفاده است را می‌سنجند.

یکی از شرکت کنندگان در تحقیقات چین گفت: “من تقریباً از اپلیکیشن کتاب قرمز به عنوان مترجم دستورالعمل های محصولات آرایشی استفاده می‌کنم به‌ خاطر اینکه برخی از محصولاتی که من از خارج خریداری کرده ام فقط دستورالعمل های به زبان خارجی دارند. در اپلیکیشن کتاب قرمز، دیگران به شما می‌گویند که هر محصولی چه چیزی دارد و چگونه می‌شود از آن استفاده نمود.”

در اپلیکیشن کتاب قرمز مردم با یک دیگر تعامل می‌کنند و با ارسال مطالب، نظر دادن به سوالات و به اشتراک گذاری تجارب به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند. اپلیکیشن کتاب قرمز تجربه‌ها را با استفاده از یک سیستم وضعیت درختی به منظور تشویق کاربران در اپلیکیشن و تقویت جامعه کاربری به اشتراک می‌گذارد. کاربران در این سیستم بازی گونه با وضعیت بچه شروع به فعالیت می‌کنند و پس از رسیدن به سطح مشخصی (به عنوان مثال ۳۰۰ مطلب با بیش از ۵۰ لایک) آنها به سطح وضعیت بالاتر دسترسی می‌یابند و کاربران به امکانات ویژه ای مانند استیکرهای سفارشی یا امکان افزودن واترمارک به عکس‌ها یا ویدئوها در مطالب می‌توانند دست پیدا کنند و به خاطر اینکه عکس‌ها و ویدئوها در مطالب بیشتر به چشم می‌آیند، امکانات اضافه به معنی فرصت بیشتر برای نمایش و محبوبیت است. تاثیرگذاران محبوب جامعه ممکن است اسپانسرهایی از برندها برای تبادل مطالب مربوط به محصولات نیز دریافت کنند. اجزا جامعه اپلیکیشن کتاب قرمز به پلتفرم کمک نموده تا یک گروه فعال بزرگ از کاربران ایجاد نماید و به سرعت آنها را به عنوان یک مسیر خرید و به اشتراک گذاری توسعه یابند.

اپلیکیشن کتاب قرمز

اهمیت محصولات و نقدهای معتبر

محصولات تقلبی نگرانی عظیم چینی هاست. این محصولات در فروشگاه‌ها بسیاری موجود است و اغلب محصولات زیبایی لوکس و مربوط به مد هدف محصولات تقلبی قرار می‌گیرند. بنابراین، خریداران چینی خیلی نگران معتبر بودن اجناس‌اند.

در همچنین وضعی، اعتماد و اعتبار خیلی مهم است. اپلیکیشن کتاب قرمز مشتریان خود را در مراحل مختلف خرید مطمئن می‌کند که محصولی که خریداری می‌کنند اصل است:

  • به طور شفاف برند شرکای خود در وب‌ سایت و اپلیکیشن را نمایش می‌دهد.
  • برای محصولات خارجی که از انبارهای خارج از کشور وارد اپلیکیشن کتاب قرمز خواهند شد از جزئیات دقیق و شفاف حمل و نقل (مانند شماره پرواز، زمان ترخیص از گمرک) استفاده می‌کند.
  • استفاده از شاخص‌های شفاف که باعث شده دیگران محصول را خریداری کنند تا اعتماد اجتماعی را افزایش دهد.
  • سیاست گارانتی اعتبار محصول که بیان می‌کند اگر کالایی که از اپلیکیشن خریداری کردید تقلبی بود، با ۱۰ برابر قیمت کالا جبران خواهد شد.
  • با همین دلایل، کاربران به شرکتی که کالای اصلی آورده است اعتماد می‌کنند و این اعتماد به متمایز شدن اپلیکیشن کتاب قرمز کمک می‌کند. یکی از شرکت کنندگان در مطالعه گفته است: “من هرگز در مورد اجناسی که از اپلیکیشن کتاب قرمز خریداری می‌کردم شکی نداشتم، به‌ خاطر اینکه اجناس اصلی می‌آورد. اما من معمولا در مورد کالایی که در پلتفرم‌های دیگر خریداری می‌کنم تحقیق می‌کنم.”

یک جستجو در اپلیکیشن کتاب قرمز در خصوص رژ لب Giorgio Armani 501 فقط یک نتیجه در برداشت. جستجو برای کلمات کلیدی مشابه مانند Taobao در پلتفرم های خرید دیگر هزاران نتیجه به همراه دارد. بخاطر اینکه فروشندگان خصوصی می‌توانند کالاهای شخصی خود را نیز در لیست وارد کنند و میلیون‌ها فروشگاه برای Taobao وجود خواهد داشت. این به کاربران بستگی دارد که چه تصمیمی می‌گیرند و کدام کالا واقعی و کدام تقلبی است.

علاوه بر محصولات قابل اعتماد، نقدهای قانونی و جامع کاربران هم به پلتفرم برای اعتماد سازی در اجتماع خود کمک می‌کند. مطالب در اپلیکیشن کتاب قرمز عموماً خیلی دقیق و شخصی، و پر از توضیحات، عکس و ویدئو هستند. کاربران به ارسال مطالب با کیفیت تشویق می‌شوند بخاطر اینکه همچنین محتواهایی باعث جلب توجه و نظر می‌شوند، این مطالب توسط دیگران لایک یا ذخیره می‌شوند و سطح وضعیت جامعه کاربران‌ را افزایش می‌دهد. همین طور به آنها کمک می‌کند که تاثیرگذاران محبوبی شوند. به نوبه خود، پلتفرم دارای مزایایی برای همچنین محتوایی است به دلیل اینکه نقدهای دقیق با تعامل زیاد برای خریداران به نظر اصلی و قانونی به نظر می‌رسند متقابلاً ارتباط سودمند بین کاربران و پلتفرم یک محیط خرید ایجاد می‌کند و به رشد و موفقیت اپلیکیشن کتاب قرمز تداوم می‌بخشد.

اپلیکیشن کتاب قرمز کاربران را به محتواهای با کیفیت با استفاده از حداقل یک ویدئو یا عکس در مطلبشان تشویق می‌کند. به علاوه، نکات مفیدی برای ایجاد محتوای جدید و آماده سازی و ویرایش مدیا ارائه میدهد.

نگرانی در خصوص نقدهای اشتباه و تقلبی در ایالات متحده آمریکا رو به افزایش است. در تحقیق اخیر ما برای سری گزارش های تجربیات کاربران تجاری، از مردم در خصوص نمره دادن و نقدهایی که در محیط آنلاین مشاهده می‌کنند سوال پرسیده شد و در مورد سختی شناسایی نقد معتبر با آنها در چند کلمه صحبت شد.

اپلیکیشن کتاب قرمز: نقد دقیق کاربر کرم چشم Aesop تجربه شخصی استفاده از محصول را توضیح داده است. عکس‌ها تگها، قیمت و حتی محل دقیق خرید محصول را نشان می‌دهند.

در مقابل، نقدهای غیرواقعی بسیاری در Taobao و Amazon وجود دارد.

اپلیکیشن کتاب قرمز

راحتی در خرید مستقیم از نقدها

عامل دومی که بر روی درک کاربران در خصوص کاربری و ارزش اپلیکیشن کتاب قرمز اثر می‌گذارد این است که آن‌ها می‌توانند به طور مستقیم محصولات را از مطالب دیگر کاربران خریداری نمایند.

یک پلتفرم پیوسته

کاربران اپلیکیشن کتاب قرمز نمی‌توانند فقط محصولات جدید را از مطالب تولید شده توسط کاربران بیابند بلکه آنها می‌توانند به آسانی محصولاتی که در مورد آنها بحث می‌شود را خریداری نمایند. پیوستگی بین نقدهای جامعه کاربران و معاملات خرید را تسهیل می‌کند و در تلاش کاربران صرفه جویی می‌کند: کاربران مجبور نیستند محصولاتی که در اپلیکیشن کتاب قرمز پیدا می‌کنند را به خاطر بسپارند و سپس آنها را در جای دیگری خریداری کنند، همان‌گونه که اغلب گردش کارهای سنتی رخ می‌دهد، جایی که محصولات بررسی می‌شوند و از جای دیگری خریداری می‌شوند.

اپلیکیشن کتاب قرمز : مثالی از گردش کار کاربر، از کشف محتوا تا خرید است

تمامی گردش کار به صورت ساده، آسان و یکپارچه در اپلیکیشن پیاده سازی گردیده است. کاربران برای راحتی این تجربه نظر داده‌اند و گفته‌اند که در این اپ یافتن و دسترسی به اجناس معتبر را تبدیل به یک فرآیند آسان در کرده است. این احساساتی که در تحقیقات از شرکت کنندگان ایالات متحده شنیده می‌شود همچنین عبارتند از: مردم گردش کارهای ساده و متصل را به ترکیب اطلاعات از منابع گوناگون ترجیح می‌دهند. (ما در حال حاضر از یافته های تحقیقات پیشین می‌دانیم که یکپارچگی برای تجربه کاربری تجارت جهانی سودمند است و فقط یک سوم جمعیت دنیا دارای مهارت‌های کافی برای ترکیب منابع اطلاعاتی هستند.)

اپلیکیشن کتاب قرمز

مسیرهای طراحی

در ادامه برخی از مسیرهای اصلی از اپلیکیشن کتاب قرمز که سایت‌های تجاری را هدف قرار داده که می‌تواند برای ایجاد یک تجربه کاربری به عنوان یک مزیت رقابتی ترکیب کند:

  1. جستجوی جنبه‌های اجتماعی خرید و توسعه جامعه کاربران. جامعه از تحقیقات، الهام گرفتن و کشف محصولات پشتیبانی می‌کند. ترکیب اجزاء اجتماعی در مسیر خرید با موارد زیر امکان پذیر می‌شود:

تامین انجمن‌های کشف محصول: با تشویق اشتراک گذاری و مکالمات در مورد محصولات شما به خریداران کمک می‌کند تا از همسالان خود یاد بگیرند. این منابع می‌تواند مکمل خوبی برای جزئیات محصول و پیام‌های بازاریابی که می‌تواند مصرف کنندگان را جذب کند باشد.

اپلیکیشن موبایل Home Goods خریداران را به ارسال عکس‌های در فروشگاه یافته‌اند و در مورد آن محصول صحبت کرده اند تشویق می‌کند.

  1. ایجاد مکانیزم به اشتراک گذاری صفحات محصول: جنبه اجتماعی خرید اغلب حول کسب نظرات دیگران می‌چرخد. اجزا اجتماعی می‌تواند به طور طبیعی در صفحات موجود محصول قرار داده شوند تا ارتباط بین جستجو کنندگان و افرادی که پیش از این خرید کرده‌اند را تسهیل کند.

سایت Crutchfield.com شامل یک قابلیت پرسش و پاسخ در صفحه جزئیات محصول است. این قابلیت به جستجوکنندگان اجازه می‌دهد تا سوالات خود را بپرسند و از دیگر خریداران پاسخ خود را دریافت کنند.

سایت Shein.com خریداران را به آپلود عکس‌هایی که خودشان از محصول خریداری کرده خود گرفته‌اند تشویق می‌کند. خریداران از این طریق و به دلیل مشارکت و جستجوی دیگران و الهام گرفتن در مورد اینکه هر آیتمی برای افراد واقعی چگونه کار می‌کند امتیاز کسب می‌کنند.

  1. افزودن قابلیت برای تشویق در مشارکت: مشارکت المان اصلی اجتماعی در پلتفرم تجاری است. ایجاد انگیزه برای ارسال مطالب و یا تجربه همراه با بازی می‌تواند باعث انگیزش کاربران شود و نهایتا منجر به یک جامعه فعال و قوی شود. برای مثال، اپلیکیشن فروش لباس و لوازم جانبی آن به نام Poshmark به اعضای خود اجازه می‌دهد تا وضعیت سفیرPosh دریافت کنند. سفیران یک قابلیت نمایش دریافت می‌کنند که در فروش محصولاتشان می‌تواند کمک کند. اپلیکیشن یک صفحه به نام Posh Stats را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که به کاربر نشان می‌دهد که به چه میزان به دریافت عنوان سفیر Posh بر اساس ۹ فاکتور مشارکت موجود در اپلیکیشن نزدیک شده اند.

کاربران Poshmark می‌توانند بر مبنای فاکتورهای مشارکت جامعه تبدیل به سفیر Posh شوند.

  1. جستجوی ارتباطات بین جوامع شخص ثالث و تجاری. حتی اگر شما دارای جامعه زنده و تعاملی در سایت تجاری خود نباشید، ممکن است بتوانید یک ارتباطی بین جامعه موجود و تجارتتان ایجاد کنید. استفاده از قدرت کانال‌های اجتماعی موجود مانند Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest و تشویق کاربران وب سایت به مشاهده صفحات اصلی و استفاده از هشتگ‌ها برای الهام گرفتن می‌تواند مفید باشد. ابزار شخص ثالث هم برای پر کردن این فضای خالی تلاش می‌کنند. برای مثال، سایت it به عنوان یک افزونه خرید در اینستاگرام به یافتن محصولات در پلتفرم برای خرید کمک می‌کند. ایجاد کنندگان محتوا می‌توانند از این سایت برای تگ کردن و ارتباط دادن محصولات در مطالب اینستاگرام استفاده کنند. لایک کننده های مطالب یک ایمیل شامل جزئیات و ارتباط های این محصولات دریافت خواهند کرد.

ایجاد کنندگان محتوا می‌توانند از LIKEtoKNOW.it برای تگ کردن و ارتباط دادن محصولات در مطالب اینستاگرام خود استفاده کنند. لایک کننده ها نیز یک ایمیل حاوی جزئیات و ارتباطات این محصولات دریافت می‌کنند. مزیتی که برای ایجاد کنندگان محتوا وجود دارد حق کمیسیون اندکی است به ازای فروش هر محصولی که از عکس‌های مطالب آنها حاصل شده دریافت می‌کنند.

خرده فروش‌ها هم می‌توانند از صفحات شبکه‌های اجتماعی خود برای ارسال جزئیات محصولات و ارتباط دادن بین صفحات محصول بهره ببرند. آنها همچنین باید برای تشویق کاربران به افزودن محتوای خود تلاش کنند.

  1. بررسی در خصوص تفکرات و تجربیات مشتریان. شرکت ها می‌توانند از توجه به آنچه خریداران آنلاین را زیادتر می‌کند یاد بگیرند. بررسی و نظارت بر روی یک جامعه در خصوص محصولات به خرده فروشان توانایی آنالیز تمایل و کارایی کاربران را ارائه می‌دهد. بررسی مصرف کنندگان و دریافت همزمان بازخورد آنها می‌تواند به کسب و کارهایی که کار می‌کنند و آنهایی که کار نمی‌کنند اطلاعات بدهد و آنها را برای واکنش نشان دادن و تنظیم استراتژی خود آماده نماید. برای مثال، ز فهرست محصولات خود را بر مبنای اینکه چه تعداد از کاربران مطالب خاصی را پسندیده‌اند یا مشاهده کرده‌اند و تشخیص داده‌اند که کدام برند بر مبنای این بررسی ها ارزشمند است تنظیم می‌کند.

اپلیکیشن کتاب قرمزنتیجه گیری

موفقیت اپلیکیشن کتاب قرمز چینی قدرت اجتماع و امانت‌داری در تجارت را بیان می‌کند. این اپ کاربران خود را به ایجاد محتوای معتبر و با کیفیت تشویق می‌کند. با ترکیب این جامعه قوی با دیگر تاکتیک هایی که اعتبار کالا را ایجاد می‌کند، اپلیکیشن کتاب قرمز تعامل کاربر و اعتماد وی در خرید محصول از این پلتفرم را جلب می‌کند.

خلاصه: اپلیکیشن کتاب قرمز یک اپ تجارت اجتماعی محبوب چینی است که موفق به ساخت یک جامعه کاربری سودمند متقابل و به همراه آوردن یک تجربه خرید خوب برای کاربران شده است.

(Xiaohongshu ) کتاب قرمز یک اپلیکیشن موبایل تجارت اجتماعی محبوب چینی است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده و بر طبق گزارشات China Daily در حال حاضر بیش از ۳ میلیارد دلار ارزش دارد. این اپلیکیشن زنان بین ۱۸ تا ۳۵ سال علاقه‌مند به محصولات مد و زیبایی را هدف قرار داده است.

اپلیکیشن کتاب قرمز به کاربران اجازه می‌دهد که محصولات را جستجو کنند، بخرند و در مورد آنها نقد بنویسند، تجربیات خرید خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و همچنین محصولات به اشتراک گذاری شده توسط جامعه در خارج از کشور را کشف و خریداری کنند.

کاربران اپلیکیشن می‌توانند با جامعه بوسیله ارسال بررسی‌های مفصل در مورد محصولات یا سبک زندگی بر مبنای محصول و نکات مربوط به مد با استفاده از عکس، ویدئو و متن مشارکت کنند. مطالب در خصوص موارد به خصوص اغلب شامل تگ‌هایی با اطلاعاتی در مورد قیمت، برند و منطقه خرید (حتی تا فروشگاه دقیق آن) می‌گردند. مطالب محصولات با پلتفرم خرید کتاب قرمز پیوسته شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از یک مطلب اجتماعی تا خرید یک محصول را مورد بحث قرار دهند.

اپلیکیشن کتاب قرمز

جامعه و راحتی کلیدهای اصلی اپلیکیشن کتاب قرمز

حالا اپلیکیشن کتاب قرمز ۱۷ میلیون کاربر زن دارد و این تعداد در حال رشد است. بنابراین، چه چیزی آن‌را محبوب می‌کند؟

در بررسی مستقل انجام شده ما، آزمون قابلیت استفاده کیفی زندگی آنلاین در شانگ‌های چین برگزار شد و ما از ۵ کاربر وفادار اپلیکیشن کتاب قرمز (همگی زن بودند) که ارزش آن‌ را داشتند سوال پرسیدیم. ۳ دلیل اصلی مشترک بین تمامی این کاربران بدون رعایت اولویت خاصی به شرح زیر می باشد:

  • محتوای مشروع و جامع، که توسط جامعه بزرگی از کاربران پلتفرم ایجاد و نگهداری شده است.
  • راحتی در خرید آیتم ها بحث شد
  • دسترسی به محصولات خارجی با قیمت پایینتر.

چین یکی از بزرگترین مصرف کنندگان محصولات لوکس در دنیا است. بسیاری از محصولات خارجی که به چین آورده می‌شوند شامل هزینه‌های هنگفت گمرکی می‌گردند. اپلیکیشن کتاب قرمز با یافتن منابع محصولات از فروشندگان خارجی و انبار کردن آنها در مناطق تجارت آزاد که مشمول هزینه‌های گمرک نمی‌گردند و توزیع مجدد آنها به مشتریان چینی این فرصت را هدف قرار داده است. این پلتفرم همانند یک واسطه عمل می‌کند و برای خریداران در اپلیکیشن کتاب قرمز دسترسی به محصولات متنوع خارجی با قیمت نسبتاً پایین را فراهم می‌کند.

اگر چه دسترسی به محصولات خارجی با قیمت‌های پایین‌تر یک مزیت مهم برای کاربران اپلیکیشن کتاب قرمز است، ولی در این مقاله ما بر روی دو دلیل نخست در لیست فوق و دلیل اینکه چرا این موارد باعث افزایش وفاداری مشتریان شده اند تمرکز کرده‌ایم.

یک جامعه با محتوای قانونی و جامع

همانگونه که شرکت کنندگان در آزمون در خصوص ذهنیت و جامعیت محتوای اپلیکیشن کتاب قرمز بیان داشتند، ما آزمایشات بیشتری انجام دادیم تا متوجه شویم که چه چیزی بیشتر آنها را جذب نموده است. دو عامل اصلی که باعث شده تا محتوای اپلیکیشن کتاب قرمز، بیشتر کاربران را جذب کند عبارت است از : حس اجتماعی و اعتماد به معتبر بودن محتوا و محصولات.

حس اجتماعی

خرید کردن یک فعالیت اجتماعی است. سال‌ها است که ما در سری گزارشات تجارب کاربران تجاری به جنبه‌های اجتماعی خرید و چگونگی اثر آن‌ها در خریدهای آنلاین اشاره نموده‌ایم. خریداران آنلاین با دوستان و خانواده‌شان در مورد خریدهای آینده و توصیه‌ها و نظرات پیش از خرید یک محصول صحبت می‌کنند. بررسی‌های محصولات آنلاین جنبه مهم خرید هستند: خریداران بررسی‌های قوی که شامل جزئیاتی در مورد منتقدین و عکس‌های محصولات مورد استفاده است را می‌سنجند.

یکی از شرکت کنندگان در تحقیقات چین گفت: “من تقریباً از اپلیکیشن کتاب قرمز به عنوان مترجم دستورالعمل های محصولات آرایشی استفاده می‌کنم به‌ خاطر اینکه برخی از محصولاتی که من از خارج خریداری کرده ام فقط دستورالعمل های به زبان خارجی دارند. در اپلیکیشن کتاب قرمز، دیگران به شما می‌گویند که هر محصولی چه چیزی دارد و چگونه می‌شود از آن استفاده نمود.”

در اپلیکیشن کتاب قرمز مردم با یک دیگر تعامل می‌کنند و با ارسال مطالب، نظر دادن به سوالات و به اشتراک گذاری تجارب به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند. اپلیکیشن کتاب قرمز تجربه‌ها را با استفاده از یک سیستم وضعیت درختی به منظور تشویق کاربران در اپلیکیشن و تقویت جامعه کاربری به اشتراک می‌گذارد. کاربران در این سیستم بازی گونه با وضعیت بچه شروع به فعالیت می‌کنند و پس از رسیدن به سطح مشخصی (به عنوان مثال ۳۰۰ مطلب با بیش از ۵۰ لایک) آنها به سطح وضعیت بالاتر دسترسی می‌یابند و کاربران به امکانات ویژه ای مانند استیکرهای سفارشی یا امکان افزودن واترمارک به عکس‌ها یا ویدئوها در مطالب می‌توانند دست پیدا کنند و به خاطر اینکه عکس‌ها و ویدئوها در مطالب بیشتر به چشم می‌آیند، امکانات اضافه به معنی فرصت بیشتر برای نمایش و محبوبیت است. تاثیرگذاران محبوب جامعه ممکن است اسپانسرهایی از برندها برای تبادل مطالب مربوط به محصولات نیز دریافت کنند. اجزا جامعه اپلیکیشن کتاب قرمز به پلتفرم کمک نموده تا یک گروه فعال بزرگ از کاربران ایجاد نماید و به سرعت آنها را به عنوان یک مسیر خرید و به اشتراک گذاری توسعه یابند.

اپلیکیشن کتاب قرمز

اهمیت محصولات و نقدهای معتبر

محصولات تقلبی نگرانی عظیم چینی هاست. این محصولات در فروشگاه‌ها بسیاری موجود است و اغلب محصولات زیبایی لوکس و مربوط به مد هدف محصولات تقلبی قرار می‌گیرند. بنابراین، خریداران چینی خیلی نگران معتبر بودن اجناس‌اند.

در همچنین وضعی، اعتماد و اعتبار خیلی مهم است. اپلیکیشن کتاب قرمز مشتریان خود را در مراحل مختلف خرید مطمئن می‌کند که محصولی که خریداری می‌کنند اصل است:

  • به طور شفاف برند شرکای خود در وب‌ سایت و اپلیکیشن را نمایش می‌دهد.
  • برای محصولات خارجی که از انبارهای خارج از کشور وارد اپلیکیشن کتاب قرمز خواهند شد از جزئیات دقیق و شفاف حمل و نقل (مانند شماره پرواز، زمان ترخیص از گمرک) استفاده می‌کند.
  • استفاده از شاخص‌های شفاف که باعث شده دیگران محصول را خریداری کنند تا اعتماد اجتماعی را افزایش دهد.
  • سیاست گارانتی اعتبار محصول که بیان می‌کند اگر کالایی که از اپلیکیشن خریداری کردید تقلبی بود، با ۱۰ برابر قیمت کالا جبران خواهد شد.
  • با همین دلایل، کاربران به شرکتی که کالای اصلی آورده است اعتماد می‌کنند و این اعتماد به متمایز شدن اپلیکیشن کتاب قرمز کمک می‌کند. یکی از شرکت کنندگان در مطالعه گفته است: “من هرگز در مورد اجناسی که از اپلیکیشن کتاب قرمز خریداری می‌کردم شکی نداشتم، به‌ خاطر اینکه اجناس اصلی می‌آورد. اما من معمولا در مورد کالایی که در پلتفرم‌های دیگر خریداری می‌کنم تحقیق می‌کنم.”

یک جستجو در اپلیکیشن کتاب قرمز در خصوص رژ لب Giorgio Armani 501 فقط یک نتیجه در برداشت. جستجو برای کلمات کلیدی مشابه مانند Taobao در پلتفرم های خرید دیگر هزاران نتیجه به همراه دارد. بخاطر اینکه فروشندگان خصوصی می‌توانند کالاهای شخصی خود را نیز در لیست وارد کنند و میلیون‌ها فروشگاه برای Taobao وجود خواهد داشت. این به کاربران بستگی دارد که چه تصمیمی می‌گیرند و کدام کالا واقعی و کدام تقلبی است.

علاوه بر محصولات قابل اعتماد، نقدهای قانونی و جامع کاربران هم به پلتفرم برای اعتماد سازی در اجتماع خود کمک می‌کند. مطالب در اپلیکیشن کتاب قرمز عموماً خیلی دقیق و شخصی، و پر از توضیحات، عکس و ویدئو هستند. کاربران به ارسال مطالب با کیفیت تشویق می‌شوند بخاطر اینکه همچنین محتواهایی باعث جلب توجه و نظر می‌شوند، این مطالب توسط دیگران لایک یا ذخیره می‌شوند و سطح وضعیت جامعه کاربران‌ را افزایش می‌دهد. همین طور به آنها کمک می‌کند که تاثیرگذاران محبوبی شوند. به نوبه خود، پلتفرم دارای مزایایی برای همچنین محتوایی است به دلیل اینکه نقدهای دقیق با تعامل زیاد برای خریداران به نظر اصلی و قانونی به نظر می‌رسند متقابلاً ارتباط سودمند بین کاربران و پلتفرم یک محیط خرید ایجاد می‌کند و به رشد و موفقیت اپلیکیشن کتاب قرمز تداوم می‌بخشد.

اپلیکیشن کتاب قرمز کاربران را به محتواهای با کیفیت با استفاده از حداقل یک ویدئو یا عکس در مطلبشان تشویق می‌کند. به علاوه، نکات مفیدی برای ایجاد محتوای جدید و آماده سازی و ویرایش مدیا ارائه میدهد.

نگرانی در خصوص نقدهای اشتباه و تقلبی در ایالات متحده آمریکا رو به افزایش است. در تحقیق اخیر ما برای سری گزارش های تجربیات کاربران تجاری، از مردم در خصوص نمره دادن و نقدهایی که در محیط آنلاین مشاهده می‌کنند سوال پرسیده شد و در مورد سختی شناسایی نقد معتبر با آنها در چند کلمه صحبت شد.

اپلیکیشن کتاب قرمز: نقد دقیق کاربر کرم چشم Aesop تجربه شخصی استفاده از محصول را توضیح داده است. عکس‌ها تگها، قیمت و حتی محل دقیق خرید محصول را نشان می‌دهند.

در مقابل، نقدهای غیرواقعی بسیاری در Taobao و Amazon وجود دارد.

اپلیکیشن کتاب قرمز

راحتی در خرید مستقیم از نقدها

عامل دومی که بر روی درک کاربران در خصوص کاربری و ارزش اپلیکیشن کتاب قرمز اثر می‌گذارد این است که آن‌ها می‌توانند به طور مستقیم محصولات را از مطالب دیگر کاربران خریداری نمایند.

یک پلتفرم پیوسته

کاربران اپلیکیشن کتاب قرمز نمی‌توانند فقط محصولات جدید را از مطالب تولید شده توسط کاربران بیابند بلکه آنها می‌توانند به آسانی محصولاتی که در مورد آنها بحث می‌شود را خریداری نمایند. پیوستگی بین نقدهای جامعه کاربران و معاملات خرید را تسهیل می‌کند و در تلاش کاربران صرفه جویی می‌کند: کاربران مجبور نیستند محصولاتی که در اپلیکیشن کتاب قرمز پیدا می‌کنند را به خاطر بسپارند و سپس آنها را در جای دیگری خریداری کنند، همان‌گونه که اغلب گردش کارهای سنتی رخ می‌دهد، جایی که محصولات بررسی می‌شوند و از جای دیگری خریداری می‌شوند.

اپلیکیشن کتاب قرمز : مثالی از گردش کار کاربر، از کشف محتوا تا خرید است

تمامی گردش کار به صورت ساده، آسان و یکپارچه در اپلیکیشن پیاده سازی گردیده است. کاربران برای راحتی این تجربه نظر داده‌اند و گفته‌اند که در این اپ یافتن و دسترسی به اجناس معتبر را تبدیل به یک فرآیند آسان در کرده است. این احساساتی که در تحقیقات از شرکت کنندگان ایالات متحده شنیده می‌شود همچنین عبارتند از: مردم گردش کارهای ساده و متصل را به ترکیب اطلاعات از منابع گوناگون ترجیح می‌دهند. (ما در حال حاضر از یافته های تحقیقات پیشین می‌دانیم که یکپارچگی برای تجربه کاربری تجارت جهانی سودمند است و فقط یک سوم جمعیت دنیا دارای مهارت‌های کافی برای ترکیب منابع اطلاعاتی هستند.)

اپلیکیشن کتاب قرمز

مسیرهای طراحی

در ادامه برخی از مسیرهای اصلی از اپلیکیشن کتاب قرمز که سایت‌های تجاری را هدف قرار داده که می‌تواند برای ایجاد یک تجربه کاربری به عنوان یک مزیت رقابتی ترکیب کند:

  1. جستجوی جنبه‌های اجتماعی خرید و توسعه جامعه کاربران. جامعه از تحقیقات، الهام گرفتن و کشف محصولات پشتیبانی می‌کند. ترکیب اجزاء اجتماعی در مسیر خرید با موارد زیر امکان پذیر می‌شود:

تامین انجمن‌های کشف محصول: با تشویق اشتراک گذاری و مکالمات در مورد محصولات شما به خریداران کمک می‌کند تا از همسالان خود یاد بگیرند. این منابع می‌تواند مکمل خوبی برای جزئیات محصول و پیام‌های بازاریابی که می‌تواند مصرف کنندگان را جذب کند باشد.

اپلیکیشن موبایل Home Goods خریداران را به ارسال عکس‌های در فروشگاه یافته‌اند و در مورد آن محصول صحبت کرده اند تشویق می‌کند.

  1. ایجاد مکانیزم به اشتراک گذاری صفحات محصول: جنبه اجتماعی خرید اغلب حول کسب نظرات دیگران می‌چرخد. اجزا اجتماعی می‌تواند به طور طبیعی در صفحات موجود محصول قرار داده شوند تا ارتباط بین جستجو کنندگان و افرادی که پیش از این خرید کرده‌اند را تسهیل کند.

سایت Crutchfield.com شامل یک قابلیت پرسش و پاسخ در صفحه جزئیات محصول است. این قابلیت به جستجوکنندگان اجازه می‌دهد تا سوالات خود را بپرسند و از دیگر خریداران پاسخ خود را دریافت کنند.

سایت Shein.com خریداران را به آپلود عکس‌هایی که خودشان از محصول خریداری کرده خود گرفته‌اند تشویق می‌کند. خریداران از این طریق و به دلیل مشارکت و جستجوی دیگران و الهام گرفتن در مورد اینکه هر آیتمی برای افراد واقعی چگونه کار می‌کند امتیاز کسب می‌کنند.

  1. افزودن قابلیت برای تشویق در مشارکت: مشارکت المان اصلی اجتماعی در پلتفرم تجاری است. ایجاد انگیزه برای ارسال مطالب و یا تجربه همراه با بازی می‌تواند باعث انگیزش کاربران شود و نهایتا منجر به یک جامعه فعال و قوی شود. برای مثال، اپلیکیشن فروش لباس و لوازم جانبی آن به نام Poshmark به اعضای خود اجازه می‌دهد تا وضعیت سفیرPosh دریافت کنند. سفیران یک قابلیت نمایش دریافت می‌کنند که در فروش محصولاتشان می‌تواند کمک کند. اپلیکیشن یک صفحه به نام Posh Stats را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که به کاربر نشان می‌دهد که به چه میزان به دریافت عنوان سفیر Posh بر اساس ۹ فاکتور مشارکت موجود در اپلیکیشن نزدیک شده اند.

کاربران Poshmark می‌توانند بر مبنای فاکتورهای مشارکت جامعه تبدیل به سفیر Posh شوند.

  1. جستجوی ارتباطات بین جوامع شخص ثالث و تجاری. حتی اگر شما دارای جامعه زنده و تعاملی در سایت تجاری خود نباشید، ممکن است بتوانید یک ارتباطی بین جامعه موجود و تجارتتان ایجاد کنید. استفاده از قدرت کانال‌های اجتماعی موجود مانند Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest و تشویق کاربران وب سایت به مشاهده صفحات اصلی و استفاده از هشتگ‌ها برای الهام گرفتن می‌تواند مفید باشد. ابزار شخص ثالث هم برای پر کردن این فضای خالی تلاش می‌کنند. برای مثال، سایت it به عنوان یک افزونه خرید در اینستاگرام به یافتن محصولات در پلتفرم برای خرید کمک می‌کند. ایجاد کنندگان محتوا می‌توانند از این سایت برای تگ کردن و ارتباط دادن محصولات در مطالب اینستاگرام استفاده کنند. لایک کننده های مطالب یک ایمیل شامل جزئیات و ارتباط های این محصولات دریافت خواهند کرد.

ایجاد کنندگان محتوا می‌توانند از LIKEtoKNOW.it برای تگ کردن و ارتباط دادن محصولات در مطالب اینستاگرام خود استفاده کنند. لایک کننده ها نیز یک ایمیل حاوی جزئیات و ارتباطات این محصولات دریافت می‌کنند. مزیتی که برای ایجاد کنندگان محتوا وجود دارد حق کمیسیون اندکی است به ازای فروش هر محصولی که از عکس‌های مطالب آنها حاصل شده دریافت می‌کنند.

خرده فروش‌ها هم می‌توانند از صفحات شبکه‌های اجتماعی خود برای ارسال جزئیات محصولات و ارتباط دادن بین صفحات محصول بهره ببرند. آنها همچنین باید برای تشویق کاربران به افزودن محتوای خود تلاش کنند.

  1. بررسی در خصوص تفکرات و تجربیات مشتریان. شرکت ها می‌توانند از توجه به آنچه خریداران آنلاین را زیادتر می‌کند یاد بگیرند. بررسی و نظارت بر روی یک جامعه در خصوص محصولات به خرده فروشان توانایی آنالیز تمایل و کارایی کاربران را ارائه می‌دهد. بررسی مصرف کنندگان و دریافت همزمان بازخورد آنها می‌تواند به کسب و کارهایی که کار می‌کنند و آنهایی که کار نمی‌کنند اطلاعات بدهد و آنها را برای واکنش نشان دادن و تنظیم استراتژی خود آماده نماید. برای مثال، ز فهرست محصولات خود را بر مبنای اینکه چه تعداد از کاربران مطالب خاصی را پسندیده‌اند یا مشاهده کرده‌اند و تشخیص داده‌اند که کدام برند بر مبنای این بررسی ها ارزشمند است تنظیم می‌کند.

اپلیکیشن کتاب قرمزنتیجه گیری

موفقیت اپلیکیشن کتاب قرمز چینی قدرت اجتماع و امانت‌داری در تجارت را بیان می‌کند. این اپ کاربران خود را به ایجاد محتوای معتبر و با کیفیت تشویق می‌کند. با ترکیب این جامعه قوی با دیگر تاکتیک هایی که اعتبار کالا را ایجاد می‌کند، اپلیکیشن کتاب قرمز تعامل کاربر و اعتماد وی در خرید محصول از این پلتفرم را جلب می‌کند.

خلاصه: اپلیکیشن کتاب قرمز یک اپ تجارت اجتماعی محبوب چینی است که موفق به ساخت یک جامعه کاربری سودمند متقابل و به همراه آوردن یک تجربه خرید خوب برای کاربران شده است.

(Xiaohongshu ) کتاب قرمز یک اپلیکیشن موبایل تجارت اجتماعی محبوب چینی است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده و بر طبق گزارشات China Daily در حال حاضر بیش از ۳ میلیارد دلار ارزش دارد. این اپلیکیشن زنان بین ۱۸ تا ۳۵ سال علاقه‌مند به محصولات مد و زیبایی را هدف قرار داده است.

اپلیکیشن کتاب قرمز به کاربران اجازه می‌دهد که محصولات را جستجو کنند، بخرند و در مورد آنها نقد بنویسند، تجربیات خرید خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و همچنین محصولات به اشتراک گذاری شده توسط جامعه در خارج از کشور را کشف و خریداری کنند.

کاربران اپلیکیشن می‌توانند با جامعه بوسیله ارسال بررسی‌های مفصل در مورد محصولات یا سبک زندگی بر مبنای محصول و نکات مربوط به مد با استفاده از عکس، ویدئو و متن مشارکت کنند. مطالب در خصوص موارد به خصوص اغلب شامل تگ‌هایی با اطلاعاتی در مورد قیمت، برند و منطقه خرید (حتی تا فروشگاه دقیق آن) می‌گردند. مطالب محصولات با پلتفرم خرید کتاب قرمز پیوسته شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از یک مطلب اجتماعی تا خرید یک محصول را مورد بحث قرار دهند.

اپلیکیشن کتاب قرمز

جامعه و راحتی کلیدهای اصلی اپلیکیشن کتاب قرمز

حالا اپلیکیشن کتاب قرمز ۱۷ میلیون کاربر زن دارد و این تعداد در حال رشد است. بنابراین، چه چیزی آن‌را محبوب می‌کند؟

در بررسی مستقل انجام شده ما، آزمون قابلیت استفاده کیفی زندگی آنلاین در شانگ‌های چین برگزار شد و ما از ۵ کاربر وفادار اپلیکیشن کتاب قرمز (همگی زن بودند) که ارزش آن‌ را داشتند سوال پرسیدیم. ۳ دلیل اصلی مشترک بین تمامی این کاربران بدون رعایت اولویت خاصی به شرح زیر می باشد:

  • محتوای مشروع و جامع، که توسط جامعه بزرگی از کاربران پلتفرم ایجاد و نگهداری شده است.
  • راحتی در خرید آیتم ها بحث شد
  • دسترسی به محصولات خارجی با قیمت پایینتر.

چین یکی از بزرگترین مصرف کنندگان محصولات لوکس در دنیا است. بسیاری از محصولات خارجی که به چین آورده می‌شوند شامل هزینه‌های هنگفت گمرکی می‌گردند. اپلیکیشن کتاب قرمز با یافتن منابع محصولات از فروشندگان خارجی و انبار کردن آنها در مناطق تجارت آزاد که مشمول هزینه‌های گمرک نمی‌گردند و توزیع مجدد آنها به مشتریان چینی این فرصت را هدف قرار داده است. این پلتفرم همانند یک واسطه عمل می‌کند و برای خریداران در اپلیکیشن کتاب قرمز دسترسی به محصولات متنوع خارجی با قیمت نسبتاً پایین را فراهم می‌کند.

اگر چه دسترسی به محصولات خارجی با قیمت‌های پایین‌تر یک مزیت مهم برای کاربران اپلیکیشن کتاب قرمز است، ولی در این مقاله ما بر روی دو دلیل نخست در لیست فوق و دلیل اینکه چرا این موارد باعث افزایش وفاداری مشتریان شده اند تمرکز کرده‌ایم.

یک جامعه با محتوای قانونی و جامع

همانگونه که شرکت کنندگان در آزمون در خصوص ذهنیت و جامعیت محتوای اپلیکیشن کتاب قرمز بیان داشتند، ما آزمایشات بیشتری انجام دادیم تا متوجه شویم که چه چیزی بیشتر آنها را جذب نموده است. دو عامل اصلی که باعث شده تا محتوای اپلیکیشن کتاب قرمز، بیشتر کاربران را جذب کند عبارت است از : حس اجتماعی و اعتماد به معتبر بودن محتوا و محصولات.

حس اجتماعی

خرید کردن یک فعالیت اجتماعی است. سال‌ها است که ما در سری گزارشات تجارب کاربران تجاری به جنبه‌های اجتماعی خرید و چگونگی اثر آن‌ها در خریدهای آنلاین اشاره نموده‌ایم. خریداران آنلاین با دوستان و خانواده‌شان در مورد خریدهای آینده و توصیه‌ها و نظرات پیش از خرید یک محصول صحبت می‌کنند. بررسی‌های محصولات آنلاین جنبه مهم خرید هستند: خریداران بررسی‌های قوی که شامل جزئیاتی در مورد منتقدین و عکس‌های محصولات مورد استفاده است را می‌سنجند.

یکی از شرکت کنندگان در تحقیقات چین گفت: “من تقریباً از اپلیکیشن کتاب قرمز به عنوان مترجم دستورالعمل های محصولات آرایشی استفاده می‌کنم به‌ خاطر اینکه برخی از محصولاتی که من از خارج خریداری کرده ام فقط دستورالعمل های به زبان خارجی دارند. در اپلیکیشن کتاب قرمز، دیگران به شما می‌گویند که هر محصولی چه چیزی دارد و چگونه می‌شود از آن استفاده نمود.”

در اپلیکیشن کتاب قرمز مردم با یک دیگر تعامل می‌کنند و با ارسال مطالب، نظر دادن به سوالات و به اشتراک گذاری تجارب به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند. اپلیکیشن کتاب قرمز تجربه‌ها را با استفاده از یک سیستم وضعیت درختی به منظور تشویق کاربران در اپلیکیشن و تقویت جامعه کاربری به اشتراک می‌گذارد. کاربران در این سیستم بازی گونه با وضعیت بچه شروع به فعالیت می‌کنند و پس از رسیدن به سطح مشخصی (به عنوان مثال ۳۰۰ مطلب با بیش از ۵۰ لایک) آنها به سطح وضعیت بالاتر دسترسی می‌یابند و کاربران به امکانات ویژه ای مانند استیکرهای سفارشی یا امکان افزودن واترمارک به عکس‌ها یا ویدئوها در مطالب می‌توانند دست پیدا کنند و به خاطر اینکه عکس‌ها و ویدئوها در مطالب بیشتر به چشم می‌آیند، امکانات اضافه به معنی فرصت بیشتر برای نمایش و محبوبیت است. تاثیرگذاران محبوب جامعه ممکن است اسپانسرهایی از برندها برای تبادل مطالب مربوط به محصولات نیز دریافت کنند. اجزا جامعه اپلیکیشن کتاب قرمز به پلتفرم کمک نموده تا یک گروه فعال بزرگ از کاربران ایجاد نماید و به سرعت آنها را به عنوان یک مسیر خرید و به اشتراک گذاری توسعه یابند.

اپلیکیشن کتاب قرمز

اهمیت محصولات و نقدهای معتبر

محصولات تقلبی نگرانی عظیم چینی هاست. این محصولات در فروشگاه‌ها بسیاری موجود است و اغلب محصولات زیبایی لوکس و مربوط به مد هدف محصولات تقلبی قرار می‌گیرند. بنابراین، خریداران چینی خیلی نگران معتبر بودن اجناس‌اند.

در همچنین وضعی، اعتماد و اعتبار خیلی مهم است. اپلیکیشن کتاب قرمز مشتریان خود را در مراحل مختلف خرید مطمئن می‌کند که محصولی که خریداری می‌کنند اصل است:

  • به طور شفاف برند شرکای خود در وب‌ سایت و اپلیکیشن را نمایش می‌دهد.
  • برای محصولات خارجی که از انبارهای خارج از کشور وارد اپلیکیشن کتاب قرمز خواهند شد از جزئیات دقیق و شفاف حمل و نقل (مانند شماره پرواز، زمان ترخیص از گمرک) استفاده می‌کند.
  • استفاده از شاخص‌های شفاف که باعث شده دیگران محصول را خریداری کنند تا اعتماد اجتماعی را افزایش دهد.
  • سیاست گارانتی اعتبار محصول که بیان می‌کند اگر کالایی که از اپلیکیشن خریداری کردید تقلبی بود، با ۱۰ برابر قیمت کالا جبران خواهد شد.
  • با همین دلایل، کاربران به شرکتی که کالای اصلی آورده است اعتماد می‌کنند و این اعتماد به متمایز شدن اپلیکیشن کتاب قرمز کمک می‌کند. یکی از شرکت کنندگان در مطالعه گفته است: “من هرگز در مورد اجناسی که از اپلیکیشن کتاب قرمز خریداری می‌کردم شکی نداشتم، به‌ خاطر اینکه اجناس اصلی می‌آورد. اما من معمولا در مورد کالایی که در پلتفرم‌های دیگر خریداری می‌کنم تحقیق می‌کنم.”

یک جستجو در اپلیکیشن کتاب قرمز در خصوص رژ لب Giorgio Armani 501 فقط یک نتیجه در برداشت. جستجو برای کلمات کلیدی مشابه مانند Taobao در پلتفرم های خرید دیگر هزاران نتیجه به همراه دارد. بخاطر اینکه فروشندگان خصوصی می‌توانند کالاهای شخصی خود را نیز در لیست وارد کنند و میلیون‌ها فروشگاه برای Taobao وجود خواهد داشت. این به کاربران بستگی دارد که چه تصمیمی می‌گیرند و کدام کالا واقعی و کدام تقلبی است.

علاوه بر محصولات قابل اعتماد، نقدهای قانونی و جامع کاربران هم به پلتفرم برای اعتماد سازی در اجتماع خود کمک می‌کند. مطالب در اپلیکیشن کتاب قرمز عموماً خیلی دقیق و شخصی، و پر از توضیحات، عکس و ویدئو هستند. کاربران به ارسال مطالب با کیفیت تشویق می‌شوند بخاطر اینکه همچنین محتواهایی باعث جلب توجه و نظر می‌شوند، این مطالب توسط دیگران لایک یا ذخیره می‌شوند و سطح وضعیت جامعه کاربران‌ را افزایش می‌دهد. همین طور به آنها کمک می‌کند که تاثیرگذاران محبوبی شوند. به نوبه خود، پلتفرم دارای مزایایی برای همچنین محتوایی است به دلیل اینکه نقدهای دقیق با تعامل زیاد برای خریداران به نظر اصلی و قانونی به نظر می‌رسند متقابلاً ارتباط سودمند بین کاربران و پلتفرم یک محیط خرید ایجاد می‌کند و به رشد و موفقیت اپلیکیشن کتاب قرمز تداوم می‌بخشد.

اپلیکیشن کتاب قرمز کاربران را به محتواهای با کیفیت با استفاده از حداقل یک ویدئو یا عکس در مطلبشان تشویق می‌کند. به علاوه، نکات مفیدی برای ایجاد محتوای جدید و آماده سازی و ویرایش مدیا ارائه میدهد.

نگرانی در خصوص نقدهای اشتباه و تقلبی در ایالات متحده آمریکا رو به افزایش است. در تحقیق اخیر ما برای سری گزارش های تجربیات کاربران تجاری، از مردم در خصوص نمره دادن و نقدهایی که در محیط آنلاین مشاهده می‌کنند سوال پرسیده شد و در مورد سختی شناسایی نقد معتبر با آنها در چند کلمه صحبت شد.

اپلیکیشن کتاب قرمز: نقد دقیق کاربر کرم چشم Aesop تجربه شخصی استفاده از محصول را توضیح داده است. عکس‌ها تگها، قیمت و حتی محل دقیق خرید محصول را نشان می‌دهند.

در مقابل، نقدهای غیرواقعی بسیاری در Taobao و Amazon وجود دارد.

اپلیکیشن کتاب قرمز

راحتی در خرید مستقیم از نقدها

عامل دومی که بر روی درک کاربران در خصوص کاربری و ارزش اپلیکیشن کتاب قرمز اثر می‌گذارد این است که آن‌ها می‌توانند به طور مستقیم محصولات را از مطالب دیگر کاربران خریداری نمایند.

یک پلتفرم پیوسته

کاربران اپلیکیشن کتاب قرمز نمی‌توانند فقط محصولات جدید را از مطالب تولید شده توسط کاربران بیابند بلکه آنها می‌توانند به آسانی محصولاتی که در مورد آنها بحث می‌شود را خریداری نمایند. پیوستگی بین نقدهای جامعه کاربران و معاملات خرید را تسهیل می‌کند و در تلاش کاربران صرفه جویی می‌کند: کاربران مجبور نیستند محصولاتی که در اپلیکیشن کتاب قرمز پیدا می‌کنند را به خاطر بسپارند و سپس آنها را در جای دیگری خریداری کنند، همان‌گونه که اغلب گردش کارهای سنتی رخ می‌دهد، جایی که محصولات بررسی می‌شوند و از جای دیگری خریداری می‌شوند.

اپلیکیشن کتاب قرمز : مثالی از گردش کار کاربر، از کشف محتوا تا خرید است

تمامی گردش کار به صورت ساده، آسان و یکپارچه در اپلیکیشن پیاده سازی گردیده است. کاربران برای راحتی این تجربه نظر داده‌اند و گفته‌اند که در این اپ یافتن و دسترسی به اجناس معتبر را تبدیل به یک فرآیند آسان در کرده است. این احساساتی که در تحقیقات از شرکت کنندگان ایالات متحده شنیده می‌شود همچنین عبارتند از: مردم گردش کارهای ساده و متصل را به ترکیب اطلاعات از منابع گوناگون ترجیح می‌دهند. (ما در حال حاضر از یافته های تحقیقات پیشین می‌دانیم که یکپارچگی برای تجربه کاربری تجارت جهانی سودمند است و فقط یک سوم جمعیت دنیا دارای مهارت‌های کافی برای ترکیب منابع اطلاعاتی هستند.)

اپلیکیشن کتاب قرمز

مسیرهای طراحی

در ادامه برخی از مسیرهای اصلی از اپلیکیشن کتاب قرمز که سایت‌های تجاری را هدف قرار داده که می‌تواند برای ایجاد یک تجربه کاربری به عنوان یک مزیت رقابتی ترکیب کند:

  1. جستجوی جنبه‌های اجتماعی خرید و توسعه جامعه کاربران. جامعه از تحقیقات، الهام گرفتن و کشف محصولات پشتیبانی می‌کند. ترکیب اجزاء اجتماعی در مسیر خرید با موارد زیر امکان پذیر می‌شود:

تامین انجمن‌های کشف محصول: با تشویق اشتراک گذاری و مکالمات در مورد محصولات شما به خریداران کمک می‌کند تا از همسالان خود یاد بگیرند. این منابع می‌تواند مکمل خوبی برای جزئیات محصول و پیام‌های بازاریابی که می‌تواند مصرف کنندگان را جذب کند باشد.

اپلیکیشن موبایل Home Goods خریداران را به ارسال عکس‌های در فروشگاه یافته‌اند و در مورد آن محصول صحبت کرده اند تشویق می‌کند.

  1. ایجاد مکانیزم به اشتراک گذاری صفحات محصول: جنبه اجتماعی خرید اغلب حول کسب نظرات دیگران می‌چرخد. اجزا اجتماعی می‌تواند به طور طبیعی در صفحات موجود محصول قرار داده شوند تا ارتباط بین جستجو کنندگان و افرادی که پیش از این خرید کرده‌اند را تسهیل کند.

سایت Crutchfield.com شامل یک قابلیت پرسش و پاسخ در صفحه جزئیات محصول است. این قابلیت به جستجوکنندگان اجازه می‌دهد تا سوالات خود را بپرسند و از دیگر خریداران پاسخ خود را دریافت کنند.

سایت Shein.com خریداران را به آپلود عکس‌هایی که خودشان از محصول خریداری کرده خود گرفته‌اند تشویق می‌کند. خریداران از این طریق و به دلیل مشارکت و جستجوی دیگران و الهام گرفتن در مورد اینکه هر آیتمی برای افراد واقعی چگونه کار می‌کند امتیاز کسب می‌کنند.

  1. افزودن قابلیت برای تشویق در مشارکت: مشارکت المان اصلی اجتماعی در پلتفرم تجاری است. ایجاد انگیزه برای ارسال مطالب و یا تجربه همراه با بازی می‌تواند باعث انگیزش کاربران شود و نهایتا منجر به یک جامعه فعال و قوی شود. برای مثال، اپلیکیشن فروش لباس و لوازم جانبی آن به نام Poshmark به اعضای خود اجازه می‌دهد تا وضعیت سفیرPosh دریافت کنند. سفیران یک قابلیت نمایش دریافت می‌کنند که در فروش محصولاتشان می‌تواند کمک کند. اپلیکیشن یک صفحه به نام Posh Stats را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که به کاربر نشان می‌دهد که به چه میزان به دریافت عنوان سفیر Posh بر اساس ۹ فاکتور مشارکت موجود در اپلیکیشن نزدیک شده اند.

کاربران Poshmark می‌توانند بر مبنای فاکتورهای مشارکت جامعه تبدیل به سفیر Posh شوند.

  1. جستجوی ارتباطات بین جوامع شخص ثالث و تجاری. حتی اگر شما دارای جامعه زنده و تعاملی در سایت تجاری خود نباشید، ممکن است بتوانید یک ارتباطی بین جامعه موجود و تجارتتان ایجاد کنید. استفاده از قدرت کانال‌های اجتماعی موجود مانند Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest و تشویق کاربران وب سایت به مشاهده صفحات اصلی و استفاده از هشتگ‌ها برای الهام گرفتن می‌تواند مفید باشد. ابزار شخص ثالث هم برای پر کردن این فضای خالی تلاش می‌کنند. برای مثال، سایت it به عنوان یک افزونه خرید در اینستاگرام به یافتن محصولات در پلتفرم برای خرید کمک می‌کند. ایجاد کنندگان محتوا می‌توانند از این سایت برای تگ کردن و ارتباط دادن محصولات در مطالب اینستاگرام استفاده کنند. لایک کننده های مطالب یک ایمیل شامل جزئیات و ارتباط های این محصولات دریافت خواهند کرد.

ایجاد کنندگان محتوا می‌توانند از LIKEtoKNOW.it برای تگ کردن و ارتباط دادن محصولات در مطالب اینستاگرام خود استفاده کنند. لایک کننده ها نیز یک ایمیل حاوی جزئیات و ارتباطات این محصولات دریافت می‌کنند. مزیتی که برای ایجاد کنندگان محتوا وجود دارد حق کمیسیون اندکی است به ازای فروش هر محصولی که از عکس‌های مطالب آنها حاصل شده دریافت می‌کنند.

خرده فروش‌ها هم می‌توانند از صفحات شبکه‌های اجتماعی خود برای ارسال جزئیات محصولات و ارتباط دادن بین صفحات محصول بهره ببرند. آنها همچنین باید برای تشویق کاربران به افزودن محتوای خود تلاش کنند.

  1. بررسی در خصوص تفکرات و تجربیات مشتریان. شرکت ها می‌توانند از توجه به آنچه خریداران آنلاین را زیادتر می‌کند یاد بگیرند. بررسی و نظارت بر روی یک جامعه در خصوص محصولات به خرده فروشان توانایی آنالیز تمایل و کارایی کاربران را ارائه می‌دهد. بررسی مصرف کنندگان و دریافت همزمان بازخورد آنها می‌تواند به کسب و کارهایی که کار می‌کنند و آنهایی که کار نمی‌کنند اطلاعات بدهد و آنها را برای واکنش نشان دادن و تنظیم استراتژی خود آماده نماید. برای مثال، ز فهرست محصولات خود را بر مبنای اینکه چه تعداد از کاربران مطالب خاصی را پسندیده‌اند یا مشاهده کرده‌اند و تشخیص داده‌اند که کدام برند بر مبنای این بررسی ها ارزشمند است تنظیم می‌کند.

اپلیکیشن کتاب قرمزنتیجه گیری

موفقیت اپلیکیشن کتاب قرمز چینی قدرت اجتماع و امانت‌داری در تجارت را بیان می‌کند. این اپ کاربران خود را به ایجاد محتوای معتبر و با کیفیت تشویق می‌کند. با ترکیب این جامعه قوی با دیگر تاکتیک هایی که اعتبار کالا را ایجاد می‌کند، اپلیکیشن کتاب قرمز تعامل کاربر و اعتماد وی در خرید محصول از این پلتفرم را جلب می‌کند.

خلاصه: اپلیکیشن کتاب قرمز یک اپ تجارت اجتماعی محبوب چینی است که موفق به ساخت یک جامعه کاربری سودمند متقابل و به همراه آوردن یک تجربه خرید خوب برای کاربران شده است.

(Xiaohongshu ) کتاب قرمز یک اپلیکیشن موبایل تجارت اجتماعی محبوب چینی است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده و بر طبق گزارشات China Daily در حال حاضر بیش از ۳ میلیارد دلار ارزش دارد. این اپلیکیشن زنان بین ۱۸ تا ۳۵ سال علاقه‌مند به محصولات مد و زیبایی را هدف قرار داده است.

اپلیکیشن کتاب قرمز به کاربران اجازه می‌دهد که محصولات را جستجو کنند، بخرند و در مورد آنها نقد بنویسند، تجربیات خرید خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و همچنین محصولات به اشتراک گذاری شده توسط جامعه در خارج از کشور را کشف و خریداری کنند.

کاربران اپلیکیشن می‌توانند با جامعه بوسیله ارسال بررسی‌های مفصل در مورد محصولات یا سبک زندگی بر مبنای محصول و نکات مربوط به مد با استفاده از عکس، ویدئو و متن مشارکت کنند. مطالب در خصوص موارد به خصوص اغلب شامل تگ‌هایی با اطلاعاتی در مورد قیمت، برند و منطقه خرید (حتی تا فروشگاه دقیق آن) می‌گردند. مطالب محصولات با پلتفرم خرید کتاب قرمز پیوسته شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از یک مطلب اجتماعی تا خرید یک محصول را مورد بحث قرار دهند.

اپلیکیشن کتاب قرمز

جامعه و راحتی کلیدهای اصلی اپلیکیشن کتاب قرمز

حالا اپلیکیشن کتاب قرمز ۱۷ میلیون کاربر زن دارد و این تعداد در حال رشد است. بنابراین، چه چیزی آن‌را محبوب می‌کند؟

در بررسی مستقل انجام شده ما، آزمون قابلیت استفاده کیفی زندگی آنلاین در شانگ‌های چین برگزار شد و ما از ۵ کاربر وفادار اپلیکیشن کتاب قرمز (همگی زن بودند) که ارزش آن‌ را داشتند سوال پرسیدیم. ۳ دلیل اصلی مشترک بین تمامی این کاربران بدون رعایت اولویت خاصی به شرح زیر می باشد:

  • محتوای مشروع و جامع، که توسط جامعه بزرگی از کاربران پلتفرم ایجاد و نگهداری شده است.
  • راحتی در خرید آیتم ها بحث شد
  • دسترسی به محصولات خارجی با قیمت پایینتر.

چین یکی از بزرگترین مصرف کنندگان محصولات لوکس در دنیا است. بسیاری از محصولات خارجی که به چین آورده می‌شوند شامل هزینه‌های هنگفت گمرکی می‌گردند. اپلیکیشن کتاب قرمز با یافتن منابع محصولات از فروشندگان خارجی و انبار کردن آنها در مناطق تجارت آزاد که مشمول هزینه‌های گمرک نمی‌گردند و توزیع مجدد آنها به مشتریان چینی این فرصت را هدف قرار داده است. این پلتفرم همانند یک واسطه عمل می‌کند و برای خریداران در اپلیکیشن کتاب قرمز دسترسی به محصولات متنوع خارجی با قیمت نسبتاً پایین را فراهم می‌کند.

اگر چه دسترسی به محصولات خارجی با قیمت‌های پایین‌تر یک مزیت مهم برای کاربران اپلیکیشن کتاب قرمز است، ولی در این مقاله ما بر روی دو دلیل نخست در لیست فوق و دلیل اینکه چرا این موارد باعث افزایش وفاداری مشتریان شده اند تمرکز کرده‌ایم.

یک جامعه با محتوای قانونی و جامع

همانگونه که شرکت کنندگان در آزمون در خصوص ذهنیت و جامعیت محتوای اپلیکیشن کتاب قرمز بیان داشتند، ما آزمایشات بیشتری انجام دادیم تا متوجه شویم که چه چیزی بیشتر آنها را جذب نموده است. دو عامل اصلی که باعث شده تا محتوای اپلیکیشن کتاب قرمز، بیشتر کاربران را جذب کند عبارت است از : حس اجتماعی و اعتماد به معتبر بودن محتوا و محصولات.

حس اجتماعی

خرید کردن یک فعالیت اجتماعی است. سال‌ها است که ما در سری گزارشات تجارب کاربران تجاری به جنبه‌های اجتماعی خرید و چگونگی اثر آن‌ها در خریدهای آنلاین اشاره نموده‌ایم. خریداران آنلاین با دوستان و خانواده‌شان در مورد خریدهای آینده و توصیه‌ها و نظرات پیش از خرید یک محصول صحبت می‌کنند. بررسی‌های محصولات آنلاین جنبه مهم خرید هستند: خریداران بررسی‌های قوی که شامل جزئیاتی در مورد منتقدین و عکس‌های محصولات مورد استفاده است را می‌سنجند.

یکی از شرکت کنندگان در تحقیقات چین گفت: “من تقریباً از اپلیکیشن کتاب قرمز به عنوان مترجم دستورالعمل های محصولات آرایشی استفاده می‌کنم به‌ خاطر اینکه برخی از محصولاتی که من از خارج خریداری کرده ام فقط دستورالعمل های به زبان خارجی دارند. در اپلیکیشن کتاب قرمز، دیگران به شما می‌گویند که هر محصولی چه چیزی دارد و چگونه می‌شود از آن استفاده نمود.”

در اپلیکیشن کتاب قرمز مردم با یک دیگر تعامل می‌کنند و با ارسال مطالب، نظر دادن به سوالات و به اشتراک گذاری تجارب به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند. اپلیکیشن کتاب قرمز تجربه‌ها را با استفاده از یک سیستم وضعیت درختی به منظور تشویق کاربران در اپلیکیشن و تقویت جامعه کاربری به اشتراک می‌گذارد. کاربران در این سیستم بازی گونه با وضعیت بچه شروع به فعالیت می‌کنند و پس از رسیدن به سطح مشخصی (به عنوان مثال ۳۰۰ مطلب با بیش از ۵۰ لایک) آنها به سطح وضعیت بالاتر دسترسی می‌یابند و کاربران به امکانات ویژه ای مانند استیکرهای سفارشی یا امکان افزودن واترمارک به عکس‌ها یا ویدئوها در مطالب می‌توانند دست پیدا کنند و به خاطر اینکه عکس‌ها و ویدئوها در مطالب بیشتر به چشم می‌آیند، امکانات اضافه به معنی فرصت بیشتر برای نمایش و محبوبیت است. تاثیرگذاران محبوب جامعه ممکن است اسپانسرهایی از برندها برای تبادل مطالب مربوط به محصولات نیز دریافت کنند. اجزا جامعه اپلیکیشن کتاب قرمز به پلتفرم کمک نموده تا یک گروه فعال بزرگ از کاربران ایجاد نماید و به سرعت آنها را به عنوان یک مسیر خرید و به اشتراک گذاری توسعه یابند.

اپلیکیشن کتاب قرمز

اهمیت محصولات و نقدهای معتبر

محصولات تقلبی نگرانی عظیم چینی هاست. این محصولات در فروشگاه‌ها بسیاری موجود است و اغلب محصولات زیبایی لوکس و مربوط به مد هدف محصولات تقلبی قرار می‌گیرند. بنابراین، خریداران چینی خیلی نگران معتبر بودن اجناس‌اند.

در همچنین وضعی، اعتماد و اعتبار خیلی مهم است. اپلیکیشن کتاب قرمز مشتریان خود را در مراحل مختلف خرید مطمئن می‌کند که محصولی که خریداری می‌کنند اصل است:

  • به طور شفاف برند شرکای خود در وب‌ سایت و اپلیکیشن را نمایش می‌دهد.
  • برای محصولات خارجی که از انبارهای خارج از کشور وارد اپلیکیشن کتاب قرمز خواهند شد از جزئیات دقیق و شفاف حمل و نقل (مانند شماره پرواز، زمان ترخیص از گمرک) استفاده می‌کند.
  • استفاده از شاخص‌های شفاف که باعث شده دیگران محصول را خریداری کنند تا اعتماد اجتماعی را افزایش دهد.
  • سیاست گارانتی اعتبار محصول که بیان می‌کند اگر کالایی که از اپلیکیشن خریداری کردید تقلبی بود، با ۱۰ برابر قیمت کالا جبران خواهد شد.
  • با همین دلایل، کاربران به شرکتی که کالای اصلی آورده است اعتماد می‌کنند و این اعتماد به متمایز شدن اپلیکیشن کتاب قرمز کمک می‌کند. یکی از شرکت کنندگان در مطالعه گفته است: “من هرگز در مورد اجناسی که از اپلیکیشن کتاب قرمز خریداری می‌کردم شکی نداشتم، به‌ خاطر اینکه اجناس اصلی می‌آورد. اما من معمولا در مورد کالایی که در پلتفرم‌های دیگر خریداری می‌کنم تحقیق می‌کنم.”

یک جستجو در اپلیکیشن کتاب قرمز در خصوص رژ لب Giorgio Armani 501 فقط یک نتیجه در برداشت. جستجو برای کلمات کلیدی مشابه مانند Taobao در پلتفرم های خرید دیگر هزاران نتیجه به همراه دارد. بخاطر اینکه فروشندگان خصوصی می‌توانند کالاهای شخصی خود را نیز در لیست وارد کنند و میلیون‌ها فروشگاه برای Taobao وجود خواهد داشت. این به کاربران بستگی دارد که چه تصمیمی می‌گیرند و کدام کالا واقعی و کدام تقلبی است.

علاوه بر محصولات قابل اعتماد، نقدهای قانونی و جامع کاربران هم به پلتفرم برای اعتماد سازی در اجتماع خود کمک می‌کند. مطالب در اپلیکیشن کتاب قرمز عموماً خیلی دقیق و شخصی، و پر از توضیحات، عکس و ویدئو هستند. کاربران به ارسال مطالب با کیفیت تشویق می‌شوند بخاطر اینکه همچنین محتواهایی باعث جلب توجه و نظر می‌شوند، این مطالب توسط دیگران لایک یا ذخیره می‌شوند و سطح وضعیت جامعه کاربران‌ را افزایش می‌دهد. همین طور به آنها کمک می‌کند که تاثیرگذاران محبوبی شوند. به نوبه خود، پلتفرم دارای مزایایی برای همچنین محتوایی است به دلیل اینکه نقدهای دقیق با تعامل زیاد برای خریداران به نظر اصلی و قانونی به نظر می‌رسند متقابلاً ارتباط سودمند بین کاربران و پلتفرم یک محیط خرید ایجاد می‌کند و به رشد و موفقیت اپلیکیشن کتاب قرمز تداوم می‌بخشد.

اپلیکیشن کتاب قرمز کاربران را به محتواهای با کیفیت با استفاده از حداقل یک ویدئو یا عکس در مطلبشان تشویق می‌کند. به علاوه، نکات مفیدی برای ایجاد محتوای جدید و آماده سازی و ویرایش مدیا ارائه میدهد.

نگرانی در خصوص نقدهای اشتباه و تقلبی در ایالات متحده آمریکا رو به افزایش است. در تحقیق اخیر ما برای سری گزارش های تجربیات کاربران تجاری، از مردم در خصوص نمره دادن و نقدهایی که در محیط آنلاین مشاهده می‌کنند سوال پرسیده شد و در مورد سختی شناسایی نقد معتبر با آنها در چند کلمه صحبت شد.

اپلیکیشن کتاب قرمز: نقد دقیق کاربر کرم چشم Aesop تجربه شخصی استفاده از محصول را توضیح داده است. عکس‌ها تگها، قیمت و حتی محل دقیق خرید محصول را نشان می‌دهند.

در مقابل، نقدهای غیرواقعی بسیاری در Taobao و Amazon وجود دارد.

اپلیکیشن کتاب قرمز

راحتی در خرید مستقیم از نقدها

عامل دومی که بر روی درک کاربران در خصوص کاربری و ارزش اپلیکیشن کتاب قرمز اثر می‌گذارد این است که آن‌ها می‌توانند به طور مستقیم محصولات را از مطالب دیگر کاربران خریداری نمایند.

یک پلتفرم پیوسته

کاربران اپلیکیشن کتاب قرمز نمی‌توانند فقط محصولات جدید را از مطالب تولید شده توسط کاربران بیابند بلکه آنها می‌توانند به آسانی محصولاتی که در مورد آنها بحث می‌شود را خریداری نمایند. پیوستگی بین نقدهای جامعه کاربران و معاملات خرید را تسهیل می‌کند و در تلاش کاربران صرفه جویی می‌کند: کاربران مجبور نیستند محصولاتی که در اپلیکیشن کتاب قرمز پیدا می‌کنند را به خاطر بسپارند و سپس آنها را در جای دیگری خریداری کنند، همان‌گونه که اغلب گردش کارهای سنتی رخ می‌دهد، جایی که محصولات بررسی می‌شوند و از جای دیگری خریداری می‌شوند.

اپلیکیشن کتاب قرمز : مثالی از گردش کار کاربر، از کشف محتوا تا خرید است

تمامی گردش کار به صورت ساده، آسان و یکپارچه در اپلیکیشن پیاده سازی گردیده است. کاربران برای راحتی این تجربه نظر داده‌اند و گفته‌اند که در این اپ یافتن و دسترسی به اجناس معتبر را تبدیل به یک فرآیند آسان در کرده است. این احساساتی که در تحقیقات از شرکت کنندگان ایالات متحده شنیده می‌شود همچنین عبارتند از: مردم گردش کارهای ساده و متصل را به ترکیب اطلاعات از منابع گوناگون ترجیح می‌دهند. (ما در حال حاضر از یافته های تحقیقات پیشین می‌دانیم که یکپارچگی برای تجربه کاربری تجارت جهانی سودمند است و فقط یک سوم جمعیت دنیا دارای مهارت‌های کافی برای ترکیب منابع اطلاعاتی هستند.)

اپلیکیشن کتاب قرمز

مسیرهای طراحی

در ادامه برخی از مسیرهای اصلی از اپلیکیشن کتاب قرمز که سایت‌های تجاری را هدف قرار داده که می‌تواند برای ایجاد یک تجربه کاربری به عنوان یک مزیت رقابتی ترکیب کند:

  1. جستجوی جنبه‌های اجتماعی خرید و توسعه جامعه کاربران. جامعه از تحقیقات، الهام گرفتن و کشف محصولات پشتیبانی می‌کند. ترکیب اجزاء اجتماعی در مسیر خرید با موارد زیر امکان پذیر می‌شود:

تامین انجمن‌های کشف محصول: با تشویق اشتراک گذاری و مکالمات در مورد محصولات شما به خریداران کمک می‌کند تا از همسالان خود یاد بگیرند. این منابع می‌تواند مکمل خوبی برای جزئیات محصول و پیام‌های بازاریابی که می‌تواند مصرف کنندگان را جذب کند باشد.

اپلیکیشن موبایل Home Goods خریداران را به ارسال عکس‌های در فروشگاه یافته‌اند و در مورد آن محصول صحبت کرده اند تشویق می‌کند.

  1. ایجاد مکانیزم به اشتراک گذاری صفحات محصول: جنبه اجتماعی خرید اغلب حول کسب نظرات دیگران می‌چرخد. اجزا اجتماعی می‌تواند به طور طبیعی در صفحات موجود محصول قرار داده شوند تا ارتباط بین جستجو کنندگان و افرادی که پیش از این خرید کرده‌اند را تسهیل کند.

سایت Crutchfield.com شامل یک قابلیت پرسش و پاسخ در صفحه جزئیات محصول است. این قابلیت به جستجوکنندگان اجازه می‌دهد تا سوالات خود را بپرسند و از دیگر خریداران پاسخ خود را دریافت کنند.

سایت Shein.com خریداران را به آپلود عکس‌هایی که خودشان از محصول خریداری کرده خود گرفته‌اند تشویق می‌کند. خریداران از این طریق و به دلیل مشارکت و جستجوی دیگران و الهام گرفتن در مورد اینکه هر آیتمی برای افراد واقعی چگونه کار می‌کند امتیاز کسب می‌کنند.

  1. افزودن قابلیت برای تشویق در مشارکت: مشارکت المان اصلی اجتماعی در پلتفرم تجاری است. ایجاد انگیزه برای ارسال مطالب و یا تجربه همراه با بازی می‌تواند باعث انگیزش کاربران شود و نهایتا منجر به یک جامعه فعال و قوی شود. برای مثال، اپلیکیشن فروش لباس و لوازم جانبی آن به نام Poshmark به اعضای خود اجازه می‌دهد تا وضعیت سفیرPosh دریافت کنند. سفیران یک قابلیت نمایش دریافت می‌کنند که در فروش محصولاتشان می‌تواند کمک کند. اپلیکیشن یک صفحه به نام Posh Stats را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که به کاربر نشان می‌دهد که به چه میزان به دریافت عنوان سفیر Posh بر اساس ۹ فاکتور مشارکت موجود در اپلیکیشن نزدیک شده اند.

کاربران Poshmark می‌توانند بر مبنای فاکتورهای مشارکت جامعه تبدیل به سفیر Posh شوند.

  1. جستجوی ارتباطات بین جوامع شخص ثالث و تجاری. حتی اگر شما دارای جامعه زنده و تعاملی در سایت تجاری خود نباشید، ممکن است بتوانید یک ارتباطی بین جامعه موجود و تجارتتان ایجاد کنید. استفاده از قدرت کانال‌های اجتماعی موجود مانند Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest و تشویق کاربران وب سایت به مشاهده صفحات اصلی و استفاده از هشتگ‌ها برای الهام گرفتن می‌تواند مفید باشد. ابزار شخص ثالث هم برای پر کردن این فضای خالی تلاش می‌کنند. برای مثال، سایت it به عنوان یک افزونه خرید در اینستاگرام به یافتن محصولات در پلتفرم برای خرید کمک می‌کند. ایجاد کنندگان محتوا می‌توانند از این سایت برای تگ کردن و ارتباط دادن محصولات در مطالب اینستاگرام استفاده کنند. لایک کننده های مطالب یک ایمیل شامل جزئیات و ارتباط های این محصولات دریافت خواهند کرد.

ایجاد کنندگان محتوا می‌توانند از LIKEtoKNOW.it برای تگ کردن و ارتباط دادن محصولات در مطالب اینستاگرام خود استفاده کنند. لایک کننده ها نیز یک ایمیل حاوی جزئیات و ارتباطات این محصولات دریافت می‌کنند. مزیتی که برای ایجاد کنندگان محتوا وجود دارد حق کمیسیون اندکی است به ازای فروش هر محصولی که از عکس‌های مطالب آنها حاصل شده دریافت می‌کنند.

خرده فروش‌ها هم می‌توانند از صفحات شبکه‌های اجتماعی خود برای ارسال جزئیات محصولات و ارتباط دادن بین صفحات محصول بهره ببرند. آنها همچنین باید برای تشویق کاربران به افزودن محتوای خود تلاش کنند.

  1. بررسی در خصوص تفکرات و تجربیات مشتریان. شرکت ها می‌توانند از توجه به آنچه خریداران آنلاین را زیادتر می‌کند یاد بگیرند. بررسی و نظارت بر روی یک جامعه در خصوص محصولات به خرده فروشان توانایی آنالیز تمایل و کارایی کاربران را ارائه می‌دهد. بررسی مصرف کنندگان و دریافت همزمان بازخورد آنها می‌تواند به کسب و کارهایی که کار می‌کنند و آنهایی که کار نمی‌کنند اطلاعات بدهد و آنها را برای واکنش نشان دادن و تنظیم استراتژی خود آماده نماید. برای مثال، ز فهرست محصولات خود را بر مبنای اینکه چه تعداد از کاربران مطالب خاصی را پسندیده‌اند یا مشاهده کرده‌اند و تشخیص داده‌اند که کدام برند بر مبنای این بررسی ها ارزشمند است تنظیم می‌کند.

اپلیکیشن کتاب قرمزنتیجه گیری

موفقیت اپلیکیشن کتاب قرمز چینی قدرت اجتماع و امانت‌داری در تجارت را بیان می‌کند. این اپ کاربران خود را به ایجاد محتوای معتبر و با کیفیت تشویق می‌کند. با ترکیب این جامعه قوی با دیگر تاکتیک هایی که اعتبار کالا را ایجاد می‌کند، اپلیکیشن کتاب قرمز تعامل کاربر و اعتماد وی در خرید محصول از این پلتفرم را جلب می‌کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 135
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 42
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 861
  • بازدید کلی : 8598
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی